KLARNA Hjälp

Vill du returnera din produkt, upplever du problem med din beställning eller har du ännu inte fått din beställning medan du behöver betala din Klarna-faktura?

Vänligen skicka oss ett mail på kontakt@uptrend.se innan du kontaktar Klarna. På så sätt kan vi lösa ditt problem mycket snabbare och enklare.

Klarnas genomsnittliga svarstid är 4 gånger längre och gör att det tar längre tid att lösa ditt problem.

-------------------------------

Vad ska jag göra om jag behöver betala min Klarna-betalning men inte har fått min produkt ännu?

Du kan enkelt skjuta upp din Klarna-betalning via Klarna-appen. Titta på den här videon för att se hur du gör det:

Skjut upp din Klarna-betalning gratis i Klarna-appen
1. Klicka på "Betala" längst ner på sidan.
2. Klicka på "Förläng betalningsfristen"
3. Klicka på "Bekräfta"
4. Din betalningsfrist har nu förlängts med 10 dagar.


Vad ska jag göra om jag vill returnera min beställning?
Skicka ett mail till oss på kontakt@uptrend.se så hjälper vi dig och ser till att du blir nöjd. Du behöver inte kontakta Klarna, eftersom det bara kommer att göra att det tar längre tid för dig att få dina pengar.

Vad ska jag göra om produkten jag fått inte levereras i den kvalitet jag förväntat mig?
Skicka oss ett mail på kontakt@uptrend.se så hjälper vi dig vidare och ser till att du blir nöjd.
Det är inte nödvändigt att kontakta Klarna, eftersom det kommer att ta längre tid för oss att lösa ditt problem.

Vad ska jag göra om det saknas delar i min beställning?
Skicka oss ett mail på kontakt@uptrend.se så ser vi till att skicka den saknade varan så snart som möjligt. Det är inte nödvändigt att kontakta Klarna, eftersom det kommer att ta längre tid för oss att lösa ditt problem.

Vi finns alltid tillgängliga på kontakt@uptrend.se, så om du har några andra frågor kan du alltid kontakta oss här.